Intervaller

Idag har jag ridit intervaller med Shamba( plus att jag ridit lugnt på Net och Toto och kört intervaller med Out) på jobbet, jobbigt som tusan! Men det gick bra och var rätt roligt =)  Skulle egentligen ha följt med älsklingen och tränat ikväll men det orkade jag inte efter mitt träningspass med shamba idag :P Jobbade länge idag så har inte hunnit göra annat än att sitta här sen jag kom hem, och imorgon ska jag vara ensam på jobbet då Ulrika åker med Jump face och Net till kalmar på trav, så kika på Jump på tv runt ett typ, lopp 4 ;)
NU ska jag gå och ta ett varmt skönt bad :)


Shamba


Kommentarer
Postat av: Emme

hah jo de är ju en travare så :D men ska lära hon lite vett :D

2010-01-22 @ 23:25:23
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: mia'

2010-01-23 @ 10:36:04
Postat av: mia o kajsa

Hej Nathalie!

Hoppas allt är bra! Det var länge sedan vi sågs! Får ta och träffas någon dag!!!

2010-01-23 @ 10:37:27
URL: http://haxsjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0