Hoppsan :p

Nu blev det visst ett litet uppehåll igen, jag är inte skapt till att skriva blogg :p haha!
Det har iaf hänt en del sen sist, bla så har mamma Andreas och Emilia varit nere på besök vilket var superroligt att få träffa dom igen efter så länge! Vi hann med att göra en himla massa under tiden dom var här :)
jag har också jobbat en del, imorgon skulle egentligen vara sista dagen men jag får fortsätta ett tag till, vilket jag gillar! :)
Idag har jag varit och käkat lunch i stan med Danny och Martin, vi åt på Pizzahut :) Mums! Efter det har jag inte gjort så mkt, var me D på jobbet ett tag sen var det bara hem och börja tvätta så nu väntar vi baara på att det ska torka! Ska strax äta lite middag också, potatisbullar och stekt bacon till mig och blodkorv till D :P
Imorgon blir det jobb och på lördag med!




Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH Pizza Hut är ju så fantastiskt gott :D

2010-06-03 @ 21:55:47
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0